Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Jum tengok2 ^_^

Thursday, May 31, 2012

emm.. :D

wah2, lamanya tak update! rasa mcm bru je update... (nmpk bebenor tipunye)

sekarang sedang cuti sem! yeay! *tgl 10 hr je ., cepatnya..

okay.,apa yg boleh sy katakan..ialah..
CEPAT SUNGGUH MASA BERJALAN ='(

sepanjang cuti nie., sy .. tak buat apa2 sangat...
sbb tu rasa masa cepat sangat berjalan..tup2 dah tgl bpe hr je nk msuk uia.. hmm..knp aku rasa mcm aku ulang2 je bnda yg aku taip..?

emm., tak pe la, saya rindu UIA PJ! saya suka UIA PJ! saya rindu mahallah khadijah..
tak sabar2 nak dapat bilik baru..sy tau., bilik baru nnt mesti lg best dari 543 ='(((
sbb ketentuan Allah selalu yg terbaik.,kn? =D
sy pasti akan rindu 543... ='(

saya tulis mcm budak kecik tulisla.. hmm..

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

No comments:

Post a Comment