Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Thursday, December 30, 2010

TAHNIAH SKUAD HARIMAU MALAYA !


BERJUTA-JUTA TAHNIAH SERTA PENGHARGAAN BUAT SKUAD NEGARA
::MALAYSIA:: 

Terima Kasih yg tidak terhingga kepada kesemua pihak yg bekerjasama dalam memastikan kejayaan skuad bola sepak negara sehingga berjaya membawa pulang Piala AFF Suzuki pada tahun 2010 ini . 

Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan pujian kepada penjaga gol negara kita iaitu, KHAIRUL FAHMI B. CHE MAT kerana telah berjaya menangkap hampir kesemua bola ! Alhamdulillah, anda sememangnya anugerah berharga daripada Allah buat skuad negara Malaysia =) Pada saya, KHAIRUL FAHMI merupakan wira negara ! hero negara ! terima kasih Incik Apex ! haha !
SETIAP TANGKAPAN BOLA MU MENYELAMATKAN NEGARA TERCINTA ! HAHA !

SAFEE cuba melepasi asakan pertahanan Indonesia,  Zulkifli Syukur sambil diperhati Norshahrul (kanan) ketika perlawanan akhir kedua di Stadium Gelora Bung Karno, malam tadi.
Juga tahniah sangat-sangat diucapkan kepada SAFEE kerana berjaya menjaringkan gol-gol buat negara Malaysia , di mana menjadi penjaring gol terbanyak dalam piala aff suzuki 2010 . TERIMA KASIH !! SETIAP GOL ANDA MENITISKAN AIR MATA KEGEMBIRAANKU ! HUHU ! 
Tahniah juga kerana berjaya memenangi anugerah kasut emas !

Wayne Rooney Wayne Rooney of Manchester United (L) clashes with Mohd Muslim Ahmad of Malaysia XI during the pre-season friendly match between Manchester United and Malaysia XI at Bukit Jalil National Stadium on July 20, 2009 in Kuala Lumpur, Malaysia.
MUSLIM ( jersi 24 ) , anda defender negara yang hebat ! (dan handsome jgk ea? heheh )
 Ahh.. kesimpulannya, semuanya sememangnya HEBAT ! TAHNIAH ! =D

Tapi , apa yang lebih penting .. tak lain dan tak bukan,
yeaa..watak terpenting dalam skuad rimau malaya kita.., ! beliau ialah ;
Go to fullsize imageGo to fullsize image
RAJA GOBAL kita ! 

Tahniah uncle Raja ! hehe.. sememangnya cara anda memilih serta mendidik anak2 buah anda adalah begitu cemerlang =) Anda telah berjaya memberi peluang kepada anak2 muda ini .. bahkan sehingga ke pemain simpanan sekalipun ,. Ini merupakan sebuah kelainan yang amat membanggakan !
TAHNIAH SANGAT-SANGAT . SAYA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA SEMEMANGNYA AMAAAAAATTT BANGGA DENGAN ANDA WAHAI JURULATIH SKUAD RIMAU !! 
Setiap strategi yang anda lakukan sememangnya membawa seribu satu kemanisan dan kejayaan buat skuad KITA ! 

Sebenarnya, tidak dinafikan lagi, kesemua wakil skuad negara kita ini telah berjaya mempamerkan aksi yang cemerlang sekali ! Tidak kiralah dari pemain kesebelasan utama sampailah ke pemain simpanan, anda semua telah mempersembah aksi yang sangat PADU dan CEMERLANG kepada negara =D



SAYA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA ! 

MALAYSIA BOLEH ! MALAYSIA BOLEH !
1 MALAYSIA BOLEH !

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Ayuh kita berdamai !


Hahh.. setelah perlawanan pada 26 Disember 2010 , hubungan antara Malaysia dan Indonesia agak terganggu . Hal ini adalah ekoran daripada insiden itu.. alaa, yg hijau2 tu.. mls nk taip bnda tu.. dah penat dengar fitnah drpd mereka2 yg tak puas hati tu..

Okey la.,
Wahai negara serumpun ( Indonesia ) , dan Malaysia , marilah kita berdamai =) ..
Janganlah kita melemparkan fitnah2 yang tidak berasas ..
Sukan memang begitu, ada yang kalah,.dan ada yang menang... itulah adat pertandingan yang harus diterima hakikatnya . Kita mesti reda dengan keputusan yg diberi ALLAH berkat daripada usaha kita .,
Apa-apa yang buruk dan ketidakpastian, hanya ALLAH sahaja yang tahu . Janganlah kita terus memfitnah melulu berserta muntahan tuduhan yang tidak berasas . Hal ini kerana, tuduhan2 ini akhirnya akan memakan diri sendiri juga pada akhirnya .

Kita sebagai negara islam yang serumpun, seharusnya bertindak secara toleransi dan saling-memahami . Maaf-bermaafan merupakan asas kepada titik perdamaian . Walaupun kami menang secara agregat 4-2 , anda  (Indonesia) juga sebernarnya menang pada final ke-2 . kita sama2 juara., cuma,. dalam pertandingan tiada istilah 2 juara =) . Kita perlu redha dengan ketentuanNya. Kali ini, piala ini merupakan rezeki Malaysia, kan =)


Kita semua adalah juara =D 
Kita tetap sahabat . 
Setiap persaingan perlulah dilakukan secara sihat =) 


Tapi bila mengenangkan kembali waktu ..ini...;


Yang ini ? jalur gemilang dibakar ='(

yang ini ? 

Ini pula ? 

Hahh.. pedihnya hati .. sayu hati ini melihatkannya.. Mengapa mesti diperlakukan sebegini ? Aduhhaii, sedih sangat.., 
saya harap sangat2 , bahawa Malaysia-Indonesia akan sentiasa mengekalkan persahabatan dengan akrab, saling membantu , saling memahami dan paling penting, sifat bermuafakat dan bertoleransi,.
InsyaALLAH, dengan adanya adunan sifat sebegini, pasti kita akan menjadi negara jiran yang sangat rapat , mesra dan perdamaian pasti dapat dijaga dalam kesejahteraan .,

HARAPAN SAYA ;
JANGANLAH INSIDEN2 SEPERTI DI ATAS BERULANG LAGI.
Sedih hati melihatkan jalur gemilang kami diperbuat sekian rupa, ='(

KITA ADALAH SERUMPUN , 
Ingatlah wahai saudara,sesungguhnya.. 
::PERDAMAIAN AMAT DICINTAI DALAM ISLAM::

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Tuesday, December 28, 2010

Alahai pensel warna

Go to fullsize image
Bila tengok iklan zakat yang pasal pensel warna , teringat masa budak-budak dlu =)
Masa kecik2, hmpr setiap bulan atau 2 bulan sekali, msti beli pensel warna,, Tapi  , my favourite colour pencil tentu-tentulah STEADLER LUNA !
Go to fullsize imageGo to fullsize image
Tapi , yang masih segar dalam ingatan ini adalah masa umur saya .. emm, bpe tahun yea ?6 tahun atau 7 tahun.. dh tak ingat dah..
mase tu pegi Makro .. sekrang makro da tak de..
tesco ipoh plak amik alih ,.

Asal g metro je, msti cari colour pensel , .pastu terjumpa la colour luna yang 48 colours.., dalam satu beg .
Ingatkan ada 24 colour yg darab due., sbb tu la fikir, boleh bagi separuh... adk dpt separuh , saya dapat separuh ..
rupa-rupa2nya,, dalam beg tu ada 48 warne yang berlainan... aisemen, geramnye ! haha !
Pastu petang tu jugak, Afiqah datang umah saya.. Saya dengan bangganya , tunjukkan kat fiqah yang saya ada pensel warne baru ! 48 warne yg berlainan plak tuh ! huhu !
Saya : Tengok ni, kita ada banyak colour pencil . yang ni colour ni.. yang ni colour ni..Haa.. kita ni pakar warna.. kita tau je ini warna ape...
Fiqah : (smbil angguk2 ) .. yg ni warna apa ?
Saya : (menerangkan warna yg ditunjukkan fiqah )

haha! dialog nye tak ingat mcm mana, tapi situasi nya mcm tu la~
hehe , .commelll la~!!!
saje je nak perasan comel =D

sekarang ni, kalau tgk pensil warne pun da tak de nafsu nk beli.. kalau tak, masa kecik2 dlu,, huhhh... bpe byk kali daa beli...

Budak-budak suka sangat colour2 kan ? Rasanya mgkin sbb budak2 suka tgk suka warna-warni , kn? =D
saya sendiri pun tak ingat kenapa saya suka colour pencil dlu ! huhu !

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Si Indon tak puas hati lagi .

 Waduh2 ..
kenapa sih , si Indon itu nggak boleh menerima kenyataan ? kok gitu ya ??
Alamak.. kenpa pulak aku ckp bhs indon nih ?
Hmm , aku sangat2 tak faham ,. kenapa si indon2 tu tak abeh2 kutuk2 negara kita bila kita menang 3-0 ?
Ada ke kita kutuk diorang ble kita kalah 5-1 ? adakah ??

Yang paling dikesalkan , Malaysia dikatakan menang secara tidak adil dek pancaran laser yg ditumpukan ke arah Markus itu telah mengganggu tumpuan si Markus itu drpd menangkap bola .
Hahahahahahahahahahh! lawak la korang, indon .
cuba tgk .. adakah kegagalan markus disebabkan gangguan laser ? tidak sama sekali..
gol2 yg cemerlang drpd pemain2 malaysia ini adalah gerakan pantas dan bijak mereka sehingga telah MENGELIRUKAN MARKUS.
Cuba tgk gol terakhir.. markus seakan2 terkilan,bukan ? tak da pancaran laser pun..

Asal kau orang nk tau yea indonesian , Semasa mas kalah 1-5 kepada indon,  orang2 indon yg merupakan penyokong indon pun ada memancarkan pancaran laser jugak kat sharbinee penjaga gol malaysia waktu tu , . sedarlah diri sikit . Kami tak da pulak kutuk2 negara indon tu , sbb kami akur akan kelemahan kami,.
tapi, korang yg kalah 0-3 pun nak kecoh2 ,, apa ni beb ?
peluang ada lg satu untuk dugunakan ..
siapa yg byk berusaha , dialah juara .

Kalau anda2 si rakyat indon nak tau , ledakkan ketiga2 gol itu dibuat semasa minit selepas bantahan dilakukan, tidak ada pancaran laser di situ , kerana kawalan yg cukup ketat telah dibuat .
Sebenarnya skuad garuda-da KALAH kerana memiliki pertahanan yg agak goyah  setelah apabila malaysia telah meledakkan gol pertamanya . Setelah itu, segalanya berubah ,. pemain Malaysia seolah2 olah memiliki semangat harimau yg sangat hebat ditambah lagi dengan sorakan penonton yang sangat dahsyat ! dan pada waktu itu jugalah pemain indon terkejut besar dan bertambah tertekan apabila gol kedua dibuat oleh Malaysia !

Sebenarnya, kemenangan ini datangnya drpd Allah yg menunaikan permintaan hambanya ya kuat berusaha dan ikhlas dlm melakukan sesuatu perkara .

Indonesia, belajarlah terima kekalahan, dan belajarlah terima kemenangan kami =) . Kita semua masih ada satu lagi peluang ..

Buat pemain Malaysia , usaha lagi yang terbaik !! Apek ( khairul fahmi ) , jgn biarkan gawangmu dibolosi !!

Kepada yang sakit hati tu, maaflah  terutama kepada penyokong indon yg tak habis2 nk kutuk negara Malaysia yang bertuah lagi aman sejahtera , ( syukur ,alhamdulillah). Ini merupakan hakikat yang harus diterima. Kalau kau orang tak boleh terima kekalahan kau orang pada malam final pertama dan mungkin final kedua, baik tak payah masuk aff la. Jangankan AFF , pertandingan lain pun tak payahlah .,,

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Malaysia, semangat yang membanggakn !

Huhu.. tahniah skuad rimau !!! tahniah sangat !
saya tau, malaysia mmg boleh buat.yeahh!!
cme tak sangke smpai 3-0 ? ingatkan 2-0 ? rupenya,,.wahh..mmg rezeki ! Alhamdlulillah..,

Lagipun , pada pandangan saya,, Indonesia pun lebih kurang kita je, kalau nak diikutkan,. mmg kelihatannya,Indon turun padang tanpa rekod kekalahan pun, tapi,, mmg tak da apa yang nak digerunkan thdp pemain Indon tu , lagipun, Indonesia juga sama seperti Malaysia yang juga tidak pernah menjulang piala AFF ini.
Kerana itu jugalah, tidak hairan juga kalau agregat Indonesia & Filipina hanya 2-0 .
Malaysia sememangnya mempunyai kelebihan tersendiri =) Dan Alhamdulillah, kita menang 3-0!

Hmm, saya suka sangat tengok semangat kerjasama dan pasukan Malaysia pada final pertama,. Pemain kita mmg tidak mementingkan diri sendiri. Kita tengok sahajalah pemain yang menyarungkan jersi no.9 Malaysia, iaitu tidak lain tidak bukan Shahrul ,. Sememangnya ramai yang menyangkakan beliau yg akan meledakkan gol kerana beliau lah yang paling hampir.., tapi, melihatkan kesediaan si Markus yg bersiap untuk menangkap bola, Shahrul tanpa membuang masa terus menyerahkan bola tersebut kepada rakan sepasukan yg kelihatan juga berdekatan dgn gawang markus iaitu Safee . Safee seterusnya tidak teragak2 untuk menjaringkan gol, dan akhirnya, alhamdulillah ! gol berjaya diledakkan !Kat sini jugaklah, Markus tidak menyangka gol akan diledakkan melalui safee kerana telah menumpukan perhatian kepada shahrul , bijak bukan, pemain malaysia? ! kerana itu markus terlepas gol tersebut ,. dan tolong jangan salahkan laser.. Ini semua atas kelemahan sendiri ..
Tindakan mereka ini semangnya bijak , cekap dan tidak teragak2 . Bayangkan sekiranya Shahrul yg ingin menjaringkan gol tersebut, sepastinya , Markus dapat menangkap bola itu dan seterusnya kita tidak tahu apa akan jadi kepada pemain kita .. mungkinkah Indon yang akan meledakkan gol pertama ? kerana semangat yg masih membara ? Tapi perlu diingatkan, pemain Malaysia sebenarnya jauh lebih optimis ! =)

,
Tahniah pemain Malaysia ! Kami bangga dengan anda semua !

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Semangat bola x sia2!

Pada petang hr final pertama , kami sekeluarga telah berada di stadium nasional bukit jalil . Di sana, terdapat pelbagai jualan mengenai bola ! hehe,
Ada jersi, trompet, mafla, topi yg mcm badut, dan macaaamm2 lagi lah ! mmg best ! kami pun tak ketinggalan untuk membeli barangan di sana, =)



























TERIMA KASIH  SKUAD HARIMAU KU ! 
KAMI AKAN TERUS DAN SENANTIASA MEMBERI SOKONGAN YANG SANGAT PADU KEPADA ANDA !!! 
MALAYSIA BOLEH !
MALAYSIA GEMILANG !
kami akan doakan yg terbaik untuk engkau, skuad RIMAU~!!!

KUATKAN NGAUMANMU,

ROAAAARR! 
 !

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Tuesday, December 21, 2010

Boring.,

Bila da habis spm ni ingtkan hati dapatla bersuka ria ~!! *yeaaaayyyy* ~!!
tapi.. meleset sungguh2 la jangkaan tu,. 
if these times to be compared with past times , i would rather to pick the past one...
Sebabnya., kalau masih skolah, walaupun saya akui sememangnya ada perasaan... 

HUHHH ! 
MALAS NAK PEGI SEKOLAH !! TOLONGLA! TAK MAU PEGI SKOLA ! CEPATLA HABIS SKOLA ! 

but at least,, I can actually feel the excitement ( not that much  ) of going to school.. I get to see my friends almost everyday, chatting with them with loads of jokes & cheers !  yeaa, at least I know that I got something which can be done for this whole year . , hahh.. as time passes by , my SPM is now finally over.. , well, this is the moment which I have waited after thousands of days , hundreds of weeks ! couple of years..,hahh !!Surprisingly,  I'm so in love to be in school ,,. 
For the time being, I am now sitting at home doing nothing much .. How bored I am now.. I am planning to go for a part time job ,. 
Dah la PLKN pun tak dapat.. kalau dapat kan bagus.. alangkah indahnyea ! 
yea,, saya tau, ramai yg tak mau PLKN , takut hitam la, buang masa la,. 
cube la korang fikir, drpd saye kt cni nie, .. ='( .. 

Xpe la.. sememangnya,, terlalu banyak hikmah buat kita semua.. Percayalah ;

ALLAH LEBIH TAHU YANG TERBAIK BUAT HAMBANYA.. 
Emm, memandangkan saya nie, bukan la seorang yg berpendirian tetap, yg dimana, dulu saya asyik kutuk2 yg SEKOLA AMAT MEMBORINGKAN !! Tapi sekarang ? 
Tapi kan, hehe, andai diberi pilihan lagi, sama ada nk g skolah ke  , atau nak keadaan sekarang ? 
saya akan pilih ; 

nk pergi skola, tapi tak payah belajar !! hehehehe, =D 

tapi, nama pun skolah kan ?  tempat menimba ilmu !
jadi, tak pe la,. saya lebih akan memilih keadaan sekarang.. kalau tak kerja pun , tak pe lah ,
saya akan menunggu result spm ,,, ,

Hmm,. sekarang nie pun, saya banyak belajar masak .. saya nk cuba masak makanan yg saya suka dan agak susah.. , sbb, sekarang nie la masanye nak blajar masak .. mmg saya suka sangat masak ,! 
tp , stakat mengisi masa dengan memasak pun boring jugak.. lame2, saya jugak semakin gemuk nnt, sbb terlalu obses nk masak ,. 
Ahh.. ! tunggu dan lihat ! bulan 1 masa untuk
MELAKUKAN
TRANSFORMASI !
1 JANUARI, MENJANA TRANSFORMASI !!

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Sunday, December 19, 2010

Susahlah mcm ni,.

DILEMA 
Yea.. Hanya itu  yg mampu ku luahkan , terlalu banyak dilema yang aku alami,,. 
Ingatkan  , bila habisnya penjajahan SPM, dapatlah aku beriang gumbira,,. tp, byk sgt2 la dilema yg aku alami, antaranya ialah,tak lain tak bukan ;

KERJA !
Bila da cuti hbs spm ni, mmg bnyk plan yg nk dijalankan.. Tapi memerlukan MONEY ! 
Ini yg mmbuatkan aku eager untuk mencari kerja.. Lebih mmbuatkan aku tercabar, ialah aku dengar ramai kawan2ku yang dah memulakan kerja.. Aduhh.., tak keruan aku jadinya,, aku pun tak boleh duk diam mcm nie, I have to do something with me n work ! 

Pada hr khamis tu jgk which falls on ( 16/12/2010 ) , aku pegi ke :

:the store:
Aku mohon sebagai cashier.. Gajinye, perrhh.. mmg sedap kaw2, RM800 beb ! 
tapi,. malang sekali, waktu maghribnya tak bole nk rehat., ini bermakna, tak bole solat maghrib. Kakak kerani tu ckp, supervisor cashier sgt strict, soo, saya pun terpaksa tolak dgn ht yg agk berat,. tp tak pe, apalah guna kerja tp lupa pd ALLAh.. Allah, aku tetap mencintaiMU lebih dari segala2nya .. Engkaulah sumber kehidupanku, sumber rezekiku dan sumber kejaayaan ku di dunia dan akhirat .
Pastu, aku bergerak pun , ke 

:Econsave:

Skali lagi, aku memohon sebagai cashier , aku mngisi borang tersebut dgn hati yg agk berat,. sbb, org tu ckp., PART TIME DA FULL ! sedih ! mknenye, hnye tinggal full time., iaitu dr jam 10.30am-11pm..
ape ~???!! TIDAAAAKKKK~!!!!!! 
*hatiku memberontak dengan skuat22222 hatinye!*
gaji, RM700 ! 
Yea, setelah itu, aku pun menghantar borang,, dalam hati aku, kalau aku dapat, aku takkan terima ! 
**Waktu aku tgk wayang dgn dilah, econsave call, aku tau sbb aku dah save itu number ! haha ! dan, aku tidak menjawabnye,. sbb,. aku takkan terima untuk kerja kt c2.. maafkan aku ECONSAVE . **

:Butik di Megoplex:
Aku dapat tau dr kawan aku yg satu butik ini memerlukan pekerja yg sangat secepat mungkin, gajinya juga,.sedap..iaitu RM600 !
Kerja senang,. jea.., tp, waktu keje same dgn econsave .
Aku bukan tak mau keje waktu itu, tapi masalah nye family.. hmmh..whatever it is.,
FAMILY FIRST,I LOVE THEM !
but 
ALLAH WILL BE ALWAYS THE ONE n ONLY IN MY SOUL.. =)
bukan ape, waktu kerja tu, menghadkan saya untuk mnjalankan plan2 yg dah diatur,. dan, adk2 nnt mcm ne ?

Hmmh, yea,.saya tau, msti ada ramai di antara anda,anda dan anda yg tak setuju dgn ape yg saya buat nie kan ? **cewah, gaya mcm ada org bce blog kau, mirah ! heheh, **
..
saya tau, cara saya nie nmpaak sgt yg...
 Duit je nak.. kerja malas.. 
Adduuhh ! nak keje ke tak nie?? kadang2 rasa nak, kadang2 , ahhhh..tak payah laahhh !! tp , nak ! tp ... 
aku.. DILEMA ..laa !
hmmh,.. sbnrnya, drpd kerja hmpr 12 jam mcm tu smata2 nk dpt duit , baik cari benda lain yg bole datang faedah.., bak kata kawan ym saya, 
duit bukan segala2nyea ! 
Tp, saya nk cari sesuatu yg lebih sesuai dgn kehidupan sprti saya nie yg merupakan kakak sulung , dan, dan.. ( ada sesuatu peribadi yg tak sesuai tuk dikongsi ) .. 
Yea,. mcm mne pun, kerja msh dalam buruan saya, saya nk sumting yg sesuai dan berbaloi yg dimana bole mndatangkan pengalaman yg manis dan berguna buat diri saya.., 
Doa kan saya  yea ! Saya akan berusaha bersungguh2!! 

: CARSEM ? :
MY parents actually suggested me to work at carsem .., I was shocked a little bit coz the idea of working in carsem have neva crossed my mind b4.. After all, it was suggested by my mother herself.. What was my mind is, what kind of work can I do in carsem ?
Mama : Akak boleh buat kerja2 elektronik kat sane.. Pasang2 elektronik.. lgpun, duduk dalam bilik berhawa dingin, dan plg penting dekat je ngn rumah,. jln kaki pun boleh..
Surprisingly, ayah pun stju, huhu ! Ntah lah,., tgk la dlu mcm mne.. but tht sounds interesting isn't it ? 
Cikgu tuition teacher pun suggest me bnda yg same.. aku cakap kat die,, aku ni bukan pandai sangat elektronik,elektronik nie,.. 
Pastu akak cakap,. :: tak pe, nnt diorang ajar.. sbb kakak akak pun dlu keje c2 gak.. nnt benda tak pandai, bole jd pandai ::
COOOOOOOOOOOL !

Hmmh , ntahlah, ape2pun, i'll try n c .. kalau tak bole cope, stop la.. cewah.. bole pulak gitu yea.. kau ingat keje ni ape mirah ?! tuition?? heheh,,. ahh... this world belongs to ALLAH . I am not scared of them but it will b different if there's an agreement between me n them .. 
nvm, jz wait n c .. 
kalau cantik, ape salahnye ! =D 

Kat tadika pun mcm best.. nnt la try tgk cm ne.. huhu.. bestnye nk cari kerja. mcm2 pngalaman bole dikutip.. hmmh.. I'll try my best ! !
pls pray for my success !! 
thanks for reading !

if u have any suggestion for me regarding on kerja kerja kerja, pls pls pls do not hesitate to share them with me !
I would really appreciate them ! cuz, I really need those ideas.. 
thanks ~!!!!!!!!!!!!!!!!

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

Saturday, December 18, 2010

KL International motor show 10' =)

Alhamdulillah... akhirnye, 9.12.10, tamat suda perjuangan selama hmpr 5 thun d SM Convent, Ipoh ..
Aku MERDEKA !! YEAAAAYYIIEEEE~!!!

Hehe, dan sabtu tu jgk la aku celebrate kebebasan ku ~!
mmg shopping habes la.. tak ingat langsung akan kepenatan..
nsb baik la aku ada adik lelaki yg memahami aku.. terima kasyih azam !
tp, b4 shopping tu, kmi g PWTC.. ade
KUALA LUMPUR INTERNATIONAL MOTOR SHOW 2010 ..












 Yeahhh... tau tak PROTON bakal mengeluarkan, kereta2 yg bernamakan pahlawan2 melayu yang sangat hebat ! seperti
TUAH 
JEBAT
KASTURI
LEKIR
LEKIU
Kereta keluaran PROTON ini nnt, sememangnya sungguh membanggakan saya sbg rakyat Malaysia ! cantik sangat ! tak sabar2 nk tgk kereta2 ini bergerak di jalan raya... Bia saya tak dapat menaikinye pun tak pela, dapat tgk pun ,
tetap  rasa gembira =D



Walaupun penat, saya puas.. sbb .. 
bole jalan2 tanpa perlu mmikirkan pasal spm ! sbb, sblm nie, kalau tgh enjoy pun rasa tak enjoy, sbb beban yang sangat berat di dada memikirkan SPM !!
Sekarang.. da Lepas ! yeahh ! =DD 
LEGA !

To all spm candidates for year 2011 .. , I wish all of you "all the best" ! do the best ! n be the best !
To achieve the success , u need to strive very smart and hard ! haha ! do the best to get the best =DDD



Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^