Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Jum tengok2 ^_^

Sunday, April 11, 2010

KRS kem =D

[Ni je gmba saya yg ada wktu di kem tuu,,huhu*dpt drpd ai ling :)*]
Huhu, kem kali nie dbuat pd tarikh 9,10,11 april 2010 .
ktorang tdur dalam khemah yg didirikan di padang belakang .


9 April 2010 .
Ktorang daftar dlm kul 5-6 , n den msuk grup msg2 , saje2la, buat sesi suai kenal .. Saya di grup golf dn juga wjb jd ktua sbb form5 . Huhu , sy suwh grup sy bncang psl ice breaking mlm nnt, senang , sbb nk ikut pngalaman thn2 lps, slalunya ice breaking slalu kelam kabut sbb malam tu jugakla kna wt smua kn ? sbb tula thn ni saya nk smuanya ready tgl aplikasikan jea ...Alhamdulillah,,malam tu jgk ktorang smpat wat sume ,, waktu present tuh , group kami  best sbb ada motto dan trademark , (group lain xda motto n trademark sbb tk smpat ) , Kami pun dapat laa Merit Card 5 ! hehe , alhamdulillah =) 


10 April 2010 .
Hr nie mcm biasa la, setiap tahun game sama , musical chair tp xda music, salah kasi nama kut ??? n den yang belon2, kna jaga spy tak kasi pecah .. ktorang bljr gak wat kompas , n den xplorace,.. hehe ..kmudian ada kawad,.. Hmmh, waktu kawad niela plg worst, sbbnya mmg ramai sangat budak pengsan n mmg kelam kabut jadinya suasana waktu tuh , sian leaders... Lgsung water game tak main ( tp bgus jgk, terus terang saya cakap, saya tk brp suka sangat game tersebut , sbb mmg sangat sagnat sangat bazir air .... air bersih d dunia ini hanyalah 2% jea..skrg pun makin berkurangan)... n den survival pun tak buat terus .. hmmh, 
malam tu malam kebudayaan ,, Saya suka part slot 1 , tuan azmir* ( kalau silap sorry! ) , dgn cik Hafizah best ! mmg sedih =(.. nden, ktorang bbq ... pstu tidur.. huhhh,,, panas kut ! mlm tuh tdur ngn zulyana .. ktorang bukak pintu kemah kut .. nk bg angin masuk.. pastu  beberapa minit kmudian ktorang tutup blek sbb nyamuk~!!! huhu.. n den tidur,,zzzzzzzzzzzzzz ~_~


11 April 2010 
Kalau smlm aku bangun kul 5.15 dan setiap jam terjaga, tp hr nie , aku tdur mmg nyenyak sbb smakin lama makin sejuk kan,  dan lebih lambat !! aku bangun kul 5.50 a.m ,, walaupun lambat, tp aku orang ptama bangun, huhu,..aku pun kejutkan Nana dan g mandi...huhu...kt blik air tuh aku ngn nana jea mandi...lps mandi, bbrpa lama kmudian dorang sume mandi...
Pg tuh ktorang ikat tali , turunkn khemah dan hehe,plg aku suka,.
IKHTIAR HIDUP ( SURVIVAL!! ) 
Hehe, saya sukkaaaaa masaaaakkk~!!!
Setiap grup wajib bwk megi tp, rencahnya disimpan oleh dorang .. 
Sy cadangkan masak megi bersoskan soup cambells,, hehe~ pstu sy bwk sket serbuk chicken chop , campurkan supaya lagi mantap! hehe..
tpkan !! geramm!! sblm nk masak tuhh!! bahan kami diambil helpers lelaki!! buli!!! bukan senang nk amik balik!! mula2 , 
PSB n I punyala merayu2 kt Cik Que,, tp ,, tak berjaya !! N den, aku tak boleh tahan lagi ,,.. aku ajak zati g ngn aku merayu2! Tp , cik tira tak nk kasi, n den tuan Azmir* dtg,.. dia tak kasi jugak... n den dia amik soup tuh , dia bawak ktorang .............
KEJAR dia sambil merayu2!!! tp lawakk~!! dgn maluu!! sbb dah la tgh IU day ! Orang tgk je~~! haha ! tp tak kesah !! ktorang nk masak!!! kalau tak da bnda uh mcm mna nk masak~!! Ktorang kejar dan kejar keliling depan kelas2 f5 ! at last, die bagi balik!! 
pstu nk bukak tin , susah !! n den tuan yg amik tin td nk tolong bukak, tp ktorang tak mau ,.takut !! pstu dia cakap , sumpah demi Allah tak amik,, pastu dia bukak tin tuh..hehehe,..alhamdulillah~!!!!! terima kasih tuann~!!! 
Pastu alhamdulillah, siap akhirnya !!! hasilnya pun
  BOOOOOMMMM~!!! Best!! 
smua sukaa~!!! cuma tuanlah ..heheheh,,,sukaaa sangat buli kami!! Hehe, zalila rasa , n den dia bg metir 2, athirah anuar pun sama,,.pastu zalila mintak balik merit 2 tuh, dia tukar dgn 5~!! alhamdulillah dpt lg!!! pstu senior dora rasa, die bg merit 10~!!! syukur! sklip mata dapat 17 merit~! veteren leaders ktorang pun suke~, hehe~ tenkiu smua !
Pastu game kokila pulak , tp aku tpaksa balik awal,.geram jgk .. sbb nnt petang tak da transport..hmmh, berat hati nk tinggalkn group.. hmmh,,, 
GOLF ! 
Korang mmg best!!
 PSB ( asst.), Zati , Tira, Wati , N.Amirah ,Irdina, dn Ili ! 
tenkiu sangat ats kerjasama korang!!
Akak sayaaang korang dn hargaaaaiiiii kerjasama korang sangat~!!! 
hehe.... ksimpulannya, overall OKEYHH , dan plg I suka part , 
presentation Ice Breaking dan Survival~! 
hehe~~~!!!!

Tq also to Helpez, Veteren, Leaderz and seniors =)
Motto GOLF : MAJU KE HADAPAN~!!

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

No comments:

Post a Comment