Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Jum tengok2 ^_^

Friday, April 30, 2010

PK Hem cek HOMEWORK~!

Pada hari isnin yang indah ,,. ( indah la sangat ) ,
semasa kami sedang berbual2 dlm klas..
tetiba Juen Lin ckp buku bm sume kena hantar !!
Pn gurdev nk check!!
Alamak !! Uwaaaa~!!!!
Kenapa msti bm??~!! knp tak Add M3 ke ? M3ke ??? akaun ke??
Matila aku,,~!
Rupa2nya sume buku kena disemak oleh penolong kanan~!!!!
dahla penulisan tak penah buat, ransangan tak penah buat, novel tak penah buat, rumusan jgn ckp la...yg plg baik pun tatabahasa...itupun,..hehe 20% jea ( mse awal tahun jea rajin )
Hmmh...Untuk pengetahuan anda semua , saya mmg tak buat homework
 BAHASA MALAYSIA & BAHASA INGGERIS !
4 malam berturut2 aku berjaga sampai 2 pagi semata2 nk lengkapkan kerja... alhamdulillah, siap~!!! lega~!
Menyesal gila gila gila gilaaaaaa tak siaaaaapkannn kerjaaaa bm n bi selama nie~!!!!
Semenjak drpd tuu saya berazaaam dan menjdi bersemangat nk siapkn semuaaaaaa homework saya !!!
Biarlah , walaupun tinggal kali nie je dorang akan cek.... saya akann lengkapkan homework saya =D
saya nk berubah =)
[ sbnrnya dr f4 tk buat keje bm n bi, tak sangka f5 kne cek pulak ]

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

No comments:

Post a Comment