Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Sunday, September 5, 2010

Lagu raya

Pejam celik, pejam celik..
mggu dpn da raya..
dan lgu raya pun kedengaran di mana2 sahaja..
lagu lama ada, lagu baru ada..

tapikan...
yg masih dan hanya terpahat di hatiku,, hanyala lagu2 raya yang da retro...ble dgr..rasa kemeriahan hari raya tu kuat sangat..
Slalu  bermonolog dlmn... " tak de lg ke lgu2 raya bru yg bole jd sama taraf dgn lgu raya dlu2? "
Bukan ape, lgu2 bru sekarang nie, ntah apa apa laa..pada pendapat saya , tak menghidupkn suasana hr raya..
ada satu lagu raya nie,, mmg terkejut sangat dengar.. bukan apa...sebabnya.. siap ada rap rap lgi!!
ADUUUHHH! apsal lgu raya mcm nie??? trus tuka channel radio yg lain...

Pd pndgnkuuu, smua lgu raya yg moden skrg nie takda lg yg bole menandingi lgu2 raya dlu.. spt,
..... dan banyaaaaaaaaaakkkk lg laaaa!!! hehe~tak pernah jemu di dengar pada musim hr raya...
=) 


Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

5 comments:

  1. Halaman Asmara-Ziana Zain & Awie :)

    ReplyDelete
  2. mirah syg,, rinduuuuuuuuu sgt kt awk,,, sarah ni,, roommate mse kat JB,, hrp awk still ingt sye,,

    ReplyDelete
  3. Hehe, mstila ingat :)
    saya pun rindu awak!!!
    rindula kan, da stahun kte g rmup hr tu..hmmh..

    ReplyDelete
  4. 2 la..dah stahun dah...wondering kat mne rimup thun ni ek? he3! so cner trial awk? eee..tkut la,, spm tggl dua tiga detik je lg kn? =)

    ReplyDelete
  5. tulaa :(
    sarah, awak ada yahoo e-mail tak ?
    atau fb ke?
    senangla nak contact2..

    ReplyDelete