Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Jum tengok2 ^_^

Saturday, July 3, 2010

Baju kurung ke skola,

Setelah 2 tahun berturut pakain uniform librarian tanpa bertukar ke baju kurung, i decided to wear baju kurung on Thursday (1st July 2010 ) ..
In School, most of my schoolmates rasa hairan sangat dgn aku.. dan,, banyaknya soalan yang mencurah2 kat aku..

FRIENDS : Kenapa   pakai    baju     kurung?
FRIENDS : Kenapa tak pakai bju uniform ?
FRIENDS :AIK? AIK???,, pakai bju kurng ??
Ada jgk yang tanya : Pakai baju adik ke??

TP YG SYOKNYA ADIK AKU TAK PERASAN AKU PAKAI BJU DIA!!
KWN2 DIA TANYA DIA,: KENAPA kkk kmu pakai bju kurung? dia pakai bju kmu ke cmah??
Cmah : Eh,,, tak lahh....mgkin dia da kurus kut....
dalam ht aku pulak,, jgnla cmah perasan, walaupn semua orang perasan yg aku pakai bju kurung besar,,, jgnla dia perasan... hahahh! i think she's de only person who didn't recognize the uniform which i was wearing tht day is belongs to her ! hahahahah!! terbukti beb,,

Hahah ! aduhai, ingatkan tak da la pelik pun aku pakai bj kurung skola nie ? sbb, librarians pun banyak yg tukar2 pakai uniform skola biasa,,, tp..bj tu agak besar,, ( pakai bju adik ) , sbb

mcm biasala, laz minute sediakan bju wktu malam, tak jumpa baju snidiri yg lama, ambik je baju adik.. huhuhu... kain, baju, n tudung ( yg agak pendek ) pun diseterika the night b4 I went to school on thursday..

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

No comments:

Post a Comment