Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Monday, January 3, 2011

Esok mcm mana agaknya yea ?

Setelah aku menolak semua kerja2 yang telah dijumpai kerana tidak begitu ngam dengan tarikh & waktu kerjanya,  aku pun akhirnya telah berjaya menerima hakikat untuk menerima bekerja di *ehemehemehem* sebagai *ehemehemehem*.. sorry..sakit tekak pulak.. hehe,.
sebab..saya dah mula sedar..mana la ada kerja yang boleh dipilih waktu dan harinya.. btul tak ??
yea...dengan itu......
Esok ,
iaitu pada 4 JANUARI 2010, hari selasa.. 
adalah hari pertama aku dan kawan2ku 
masuk kerja
 ... cewah..masuk kerja ! aduhaii... tak tau mcm mne agaknya suasana nnt. 
InsyaAllah, dipermudahkan segala urusan .. 
hahh...rasa gementar pun ada , rasa tak sabar2 pun....hmmm..ada la sikit... tp plg banyak.. mcm rasa malas je? 
terfikir jgk..
 ::: kalau aku duk rumah dan tak g kerja, msti relax je, kan?? ::::: 

tapi ..nak duit ! dan ...pengalaman jugakk... hehe... 

jadi,, wahai sahabat serta saudara2 ku,.. tolongla doakan saya yea ! 
=) 
saya harap dengan bekerja, akan memberikan saya pengalaman yang manis dan berguna untuk saya ..
. AMIIN .

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

4 comments:

  1. wow! HAHA. anyway, gdluck my dear! chill lah. everything is gonna be alrite! miss ya :)

    ReplyDelete
  2. hayat : tgk la dlu ! hehehehh .. (kedekutnya aku)
    Qilah : thank you dear =DDD

    ReplyDelete
  3. nurul......x pernah berubah...huhu

    ReplyDelete