Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Monday, January 3, 2011

Pergi sekolah !




Yeayyy yeayyyy!! yeayyeayyeyyy!!!!!!!!!!!!!!

Seronoknyea!! hari ni merupakan hari sekolah, dan aku ..tak payah pegi sekolah lagi ! ( insyaALLAH )
hari ni , merupakan hari pertama aku menjalankan hidup sebagai seorang remaja yang tak pergi sekolah,pada hari sekolah tanpa perlu.....PONTENG ! 
HAHA ! 
YEAAA..
sebab, saya dah berjaya menamatkan sesi persekolahan yang selama 12 tahun ! ( termasuk tadika umo 6 tahun)

tadikan, aku temankan mamaku yang tercinta ke sekolah adik-adikku yang comel iaitu (anisah + aiman ) untuk membeli buku2 sekolah.. ( biasala, last minute ) .. 
hahhhh`~teringat masa zaman daku ke sekolah.. Bila tengok diorang d skolah, hati rasa hepi sangat sebab..saya dah habis sekolah ! hehehe,..
kalau dulu selalu cakap dalam hati bila nampak kakak2 yg datang ke sekolah rendah
:: bestnye kakak tu.., dah habis sekolah.. hmm..cepatla masa berjalan,.tak sabar2 nk habis sekolahnya ! (**sambil mengira2 jari berapa tahun lagi nk habis skolah**) ::

== harap2la, ada budak2 skola tu yang berfikiran mcm tu jugak! hehehehehe ==

Lepas dah beli buku sekolah, saya naik la ke tingkat 3 untuk ke kelas aiman sebab nk bagi buku .. 
Saya : Selamat sejahtera, cikgu.. saya nak jumpa aiman..
Cikgu : Aimann!!!! haa.. aiman yang mana? ada 3 aiman ! 
pstu aiman n I pun berjumpa di luar kelas di beranda bangunan tu..

hmmh...okelaa..cukupla sampai cni.. tak menarik sgt pun..

Pastu, Aiman pun keluar... (kawan2 aiman tgk dr dalam kelas melalui celah2 tingkap ) lepas dah bagi2 buku... terasa nk cium pipi die.. tp.. lawakk!!kedengaran kawan2 die
 ::: AIYEEEE!!! :::: 
**ble aiman da balik rumah, die cakap .. kwn2 die tutup mata sebab tak sanggup nak tengok..lawakkk! padahal cium pipi je !!! ** 
haiihhh..budak2...budak2. commellll~!!!! mcm saya mse kecik2 ! heheheh...perasan daaa(gaya p.ramlee ckp)

Kesimpulannya,, saya suka la hari ini =D
gembiranya hati ku ! Riangnya hari ku !



Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

2 comments:

  1. sian aiman..
    weh,tak patot kamu tunjukkan aksi 18thn ke atas kepada kwn2 aiman
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. Haha !
    bukan la weh...
    kita ajar budak2 tu hubungan kekeluargaan ! =D

    ReplyDelete