Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Monday, January 3, 2011

"MADE IN MALAYSIA" is the best !

Hehe, tak puas lagi ckp2 pasal bola malaysia nie ! ( sorry izni.. smakin bnyk post tentang bola ..hehehe)
yealaa... demam bola saya tak hbs2 lg !

Ternyata, walaupun kita menggunakan 100% anak malaysia, kita juga sebenarnya telah berjaya membuktikan kepada seluruh rantau asia tenggara ini bahawa kita lah yang terbaik !

Mereka adalah :

:: PENJAGA GOL ::
Khairul Fahmi Che Mat

Mohd. Sharbinee Allawee
(kdg2 aku tgk sharbinee ni, mcm fahrin ahmad pun ada =DD )

:: PERTAHANAN ::
Mahali Jasulli
Mohd Razman Roslan


Mohd Sabre Mat Abu
Kami Sokong Mohd Muslim Ahmad











Mohd Muslim Ahmad ~ ku!!!

Mohd Fadhli Shas


Asraruddin Putra Omar


:: TENGAH ::


Safiq Rahim
( kapten ! )

Mohd. Amri Yahyah


Amar Rohidan

Mohd. Amirul Hadi Zainal

S. Kunalan

Mohd. Ashari Samsudin
(sangat-sangat laa pemalu ! , mcm mana la agaknya dia tackle wife die dulu ea ?? hehe, )


:: PENYERANG ::
Safee Sali
( pemenang penjaring gol terbanyak ! tahniah, dan terima kasih !! alhamdulillah !! )

Norshahrul Idlan Talaha
( pada saya, dia lah yang layak mendapat anugerah pemain terbaik ! sbb die lah pemain terbaik dalam piala AFF SUZUKI!! )

Izzaq Faris Ramlan


ALHAMDULILLAH, ATAS KEJAYAAN INI .
TERIMA KASIH ALLAH !! 
TERIMA KASIH WAHAI PEWIRA-PEWIRA NEGARA .
JASA2MU AKAN TERPAHAT DALAM HATI KU
=D

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

1 comment:

  1. ececeh..klau gmbr muslim tu smpai empat..kak mirah msti mnat sngt dkat muslim tu kan..fanatik ke?

    ReplyDelete