Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Jum tengok2 ^_^

Saturday, May 21, 2011

Homesick ='(

HOMESICK la ='(

RINDU pada
mama
ayah
adik2 
rumah
segala2nya ! 

Tak puas la cuti.., aduhhai laa., cepat je masa berjalan., tak puas.. seriously ..,
5 bulan lebih duk umah sejak 9 Disember 2010 .,
Huhu.., tapi aku belum masuk u lagi ni., aku masuk 29 MEI 2011 ahad ni., haha.., terukkan,. ? belum pape lagi da homesick., blum lg masuk asrama nnt. ,
Buat masa sekarang ni., kawan2 aku yg uitm sume da masuk U, pastu isnin 23 mei budak2 matrik pulak..
Ya Allah.., berat sangat hati ni nak tinggal kan rumah ..
Mama ! Ayah ! I'm gonna miss you !!!!
Huuu.. wuuu...... nak nangis mase tulis ni..,
*biasala., budak tak penah duduk jauh dr rumah., dari tadika - abeh skolah asyik duk bawah ketiak mak je,*  - ayah ckp macam tu,,,.

Cepat la abeh asasi., cepatla abeh degree., cepatla keje., pastu., dapat duk umaah lagi !! walaupun da keje., tpi., dpt duk umah balik .. hehe =)

Ntahlaa., saya ni jenis tak suka keluar rumah.. rasa best duk umah., tenang je... rumahku syurgaku.. haahhh~!
Tapi kalau nk keluar rumah pun , dengan family la best., pegi ke mana2 pun tak kesah., asalkan dengan family., huhuu.,

Malasnye nk g blaja balik..hmmh..rasa mcm nak amik je pulak matrikulasi gopeng perak., nyesal pulak amik uia.,  kalau kt gopeng tu., tiap2 minggu balik pun boleh.. aaaahhhh!!!!!!!!!!!! nak balik rumah selalu !!!
tapi...
EXCITED JUGAK ... NAK BELAJAR RAJIN2!! TEMPAT BARU., ALAM BARU , BUKU BARU !! 

Huhu., ntah2 nnt da masuk uia tu.,, ble nk balik pun tak mau da..,
isyhhh .. insyaAllah tak macam tu.., tiap2 hari call mama nnt., hehehe =D .bole ke aku wt mcm tu? .Aku ni kalau da kat luar bukan selalu pegang hp pun.. letak je dlm poket.,okelaa... paling tak pun, tiap2 minggu laa call...

Uishh., apsal gedik pulak minah ni mlm ni ?
Mintak maaf pada yang geram dengan blog post aku ni..

Aku sekadar meluahkan perasaan je., start malam nie , hari sabtu 21 mei 2011 ., aku da rasa lain macam.., da start sebak., hmmm, seminggu je lagi.. ='(

Aku Dah Mula Rasa Homesick ...

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

No comments:

Post a Comment