Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Sunday, January 3, 2010

Kakak KakYana Kahwin

Kak Diyana, atau kak Nana merupakan cikgu tusyen ktorang ^_^ .
Amirah ( saya la tu) , Afiqah, Shira dan Syuhada .
Tusyen add Math & Math . Die baik dan lawak kdg2 ! =D
Macam mana pun, Kak Nana sememangnya sangat tegas ! Hari nie, kakak die kahwin =) . Alaa, kat dewan bankuasi kt TAMAN MAJU RAPAT yg area CARSEM .Mira jalan kaki ke ctu pun bole, hehe. Acece, hr nie, tema dorang hijau ^_^



Kak Nana ( kuning), Shira(peach) dn Syuhada (putih)
Erk .. knpa saya mcm tu ? emmh, mcm tk ready lg jea ?? hahah!!

Fiqah ( oren ), dgn Kak Nana bersama Shira &Syuhada

Nisah, mama n Cmah . Mama cakap yang pakai bju hijau tu cantik sangat ! Hahah . Suke sangat _____ .

Hmmh, teruk punya amirah , rumah dah la dekat ! suruh jd flower girl , tak jadi. Hmmh, bukan tak nak, tp seganla. Baju tak lawa !! Haha !

Kalau anda2 perhatikan, baju shira dn syuhada sangat sangat sangat sangat lawa ! Mcm bju bertunang pun ada ! hehe =) .

Korang sangat lawa tau tadi ! Sorry tau, tak bole tuka syift keje ! hehe =D .
to SHIRA N SYUHADA , GOOD JOB ~!!!!
Kepada Kakak Kak Yana, :
Selamat Pengantin Baru~! Semoga jodoh berkekalan dan bahagia serta dirahmati Allah hingga ke akhirnya !

~amin~


Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

No comments:

Post a Comment