Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Saturday, January 16, 2010

Rindu Mior Ahmad Azam ~..

12.01.10 hari selasa...
.
Azam masuk smk raja permaisuri bainun .. Huhuhu.. mula2 rasa syok lah sbb hilang tension !!! hee~~ .. Tapi lama2, rindu la kat dia.. hmmh.. bencinyaa~!! Rindunya kat adik remaja hensem yang sorang uh .. Mama n ayah hantar dia waktu dia g asrama, tp sy tak pergi .. Hehe, dorang cakap azamkan..die.. dapat abang angkat yang handsome..hahah ! Bukan je kacak.. baiklah tuh.. tolong pasangkan cadar untuk azam , tolong kemas2kan locker..., peramah, sopan santun TAK MEROKOK dan mcm2 lg.. ayah cakap, budak lain semua kena buat sniri .. Haha... nasib baik sy tak g, kalau tak cair lak.. hekhekk Namanye m..  Form 5. Sangat aktif dalam koko ..
( aduih mirah...cukup2ah tuh mimpi nyehh ) =B

hehe, oke2, tutup itu cerita ...

Azam pakai baju kemeja putih, seluar butih, kasut kulit hitam, tali leher merah hati.. hahhh ~! msti hensem adikkuh.. tp, aku tak ikut lak waktu uh.. hehe,
( ehem2, menyesal pun ada ) ... tp, apakan daya,.. menyesal kemudian tiada gunanya.. ahh,, mesti ada hikmahnya. yealaa., manala tau..nnt kalau ikut, tengok si abang angkat azam tuh , malam nnt saya tak boleh tidur pulak~!! hahahahaha!!!!!!!!!! hehe, gurau2 je .. tp ada btulnye jugak...HAHA!!!

Okelah, hari sabtu nie. (16 Jan 2010 ) , azam outing for the first time.. Dia mintak somebody yg bole ikat tie ajar die,,,. saya dengan baik dan murah hati nya ajar dia.. Kemudian sibuuuukkk sangat tanya ...

Akak, akak... ikatan tie memula sekali dari negara mana eh ?? yang akak buat tu negara mana punya? yang ayah buat tu negara France...tp tak cantik sangat...

Pastu, bila sy tgh tolong ajar ikat,

Akak, akak, tie diikat mule2 skali di mana eh? Brittain kan ? British ke ?? France ehh ? Azam nk yang paling kemas punya..

Aduii, nk marah dia, tp tak jadi pulak.. rasa sayang+rindu sangat kat dia =) .. Biar je lah kerenah dia..

SAYA : Azam, akak tak tau la pulak daripada mana. Tie yang akak ikat nie pun tak tau dari mana .. Tapi akak ikat yang segi tiga punya je.. Negara China kut, sbb kawan cina akak yang ajar, haha !

Kemudian, dia masuk bilik, suruh ayah ajarkan .. Ya Allah. menjerit2 ayah ajar die... ntah jenis mcm mana la yang die ikat uh... Dipendekkan ceritanya, waktu dalam kereta, dia minta saya ajarkan dia balik.. sbb katanya ayah ajar susah sangat...

Saya pun tunjukkan balik .. : Mcm nie, 3 kali je pusing.. kanan atas kiri.. alaaa, doakan tangan kanan atas kiri .. haa,, pusing tiga kali.. kali yang ketiga uh simpulkan die... haaa, kan da siap~ =)

Azam : Haa, mcm ni la azam nak..kemas.. cantik2..

lepas buat ikatan sendiri ..

Azam : haa.. cantikkan =D ! Terima kasih kakak! terima kasih kakak !

Beberapa minit kemudian, dah sampai da kat sekolah dia.. Lepas azam letak barang2 dia, ktorang pun balik . Yang lawaknye sebelum balik tuh, ............ .. Hmmh.. tk pela..susah nk cerita.. hehe~


 Me n Azam waktu nak balik dah.. Hmmh, dia nampak letih.. sian kat dia..

Wktu dalam kereta ( azam da kat asrama ) , nampak mama amik tisu lap air mata.... alahhaii.. yang saya nie, tahan jelahh.. ntah apa2 la saya nieh! itupun nak nangis... bukan pe, kat rumah, dia la yang jd geng saya.. Dia baik sangat. cuma, kadang2 yeala.. annoying jugak, tp biasalah kan.. budak lelaki =)

Azam , esok kami datang lagi keyh ! haha !

=D

 LOVE YOU N MISS YOU SOOO MUCHHHH !!!!

MMUUAHHHH ~!!!




Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

1 comment:

  1. huhu.. klaka je crite.. azam x homesick ke? ntah2 die nangis2 kot mlm2 x pun dlm tnds.. XDD haha.. men2 je.. papehal pndy2 jage diri n khidupan kt asrama.. suasane len kalo slalu bkepit ngn geng/kwn2.. awl2 mgkn ade yg bsilisih phm n gado2..

    ReplyDelete