Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Thursday, December 30, 2010

TAHNIAH SKUAD HARIMAU MALAYA !


BERJUTA-JUTA TAHNIAH SERTA PENGHARGAAN BUAT SKUAD NEGARA
::MALAYSIA:: 

Terima Kasih yg tidak terhingga kepada kesemua pihak yg bekerjasama dalam memastikan kejayaan skuad bola sepak negara sehingga berjaya membawa pulang Piala AFF Suzuki pada tahun 2010 ini . 

Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan pujian kepada penjaga gol negara kita iaitu, KHAIRUL FAHMI B. CHE MAT kerana telah berjaya menangkap hampir kesemua bola ! Alhamdulillah, anda sememangnya anugerah berharga daripada Allah buat skuad negara Malaysia =) Pada saya, KHAIRUL FAHMI merupakan wira negara ! hero negara ! terima kasih Incik Apex ! haha !
SETIAP TANGKAPAN BOLA MU MENYELAMATKAN NEGARA TERCINTA ! HAHA !

SAFEE cuba melepasi asakan pertahanan Indonesia,  Zulkifli Syukur sambil diperhati Norshahrul (kanan) ketika perlawanan akhir kedua di Stadium Gelora Bung Karno, malam tadi.
Juga tahniah sangat-sangat diucapkan kepada SAFEE kerana berjaya menjaringkan gol-gol buat negara Malaysia , di mana menjadi penjaring gol terbanyak dalam piala aff suzuki 2010 . TERIMA KASIH !! SETIAP GOL ANDA MENITISKAN AIR MATA KEGEMBIRAANKU ! HUHU ! 
Tahniah juga kerana berjaya memenangi anugerah kasut emas !

Wayne Rooney Wayne Rooney of Manchester United (L) clashes with Mohd Muslim Ahmad of Malaysia XI during the pre-season friendly match between Manchester United and Malaysia XI at Bukit Jalil National Stadium on July 20, 2009 in Kuala Lumpur, Malaysia.
MUSLIM ( jersi 24 ) , anda defender negara yang hebat ! (dan handsome jgk ea? heheh )
 Ahh.. kesimpulannya, semuanya sememangnya HEBAT ! TAHNIAH ! =D

Tapi , apa yang lebih penting .. tak lain dan tak bukan,
yeaa..watak terpenting dalam skuad rimau malaya kita.., ! beliau ialah ;
Go to fullsize imageGo to fullsize image
RAJA GOBAL kita ! 

Tahniah uncle Raja ! hehe.. sememangnya cara anda memilih serta mendidik anak2 buah anda adalah begitu cemerlang =) Anda telah berjaya memberi peluang kepada anak2 muda ini .. bahkan sehingga ke pemain simpanan sekalipun ,. Ini merupakan sebuah kelainan yang amat membanggakan !
TAHNIAH SANGAT-SANGAT . SAYA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA SEMEMANGNYA AMAAAAAATTT BANGGA DENGAN ANDA WAHAI JURULATIH SKUAD RIMAU !! 
Setiap strategi yang anda lakukan sememangnya membawa seribu satu kemanisan dan kejayaan buat skuad KITA ! 

Sebenarnya, tidak dinafikan lagi, kesemua wakil skuad negara kita ini telah berjaya mempamerkan aksi yang cemerlang sekali ! Tidak kiralah dari pemain kesebelasan utama sampailah ke pemain simpanan, anda semua telah mempersembah aksi yang sangat PADU dan CEMERLANG kepada negara =D



SAYA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA ! 

MALAYSIA BOLEH ! MALAYSIA BOLEH !
1 MALAYSIA BOLEH !

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

4 comments:

  1. dah mcm simah je.penuh dgn bola.hahaha..
    tapi papepon..kita setuju sgt psl post ni tapi sempat lagi puji Muslim.hahaha!

    ReplyDelete
  2. heheh~
    tahniahla kpd skuad malaysia sbb telah minghidupkan semangat berkobar2 kite kat bola malaysia !

    ReplyDelete
  3. tertinggal satu word weh-sbb telah BERJAYA
    dan kerana itulah kita berdua tiba2 argue gan Hayat.hahaha

    ReplyDelete
  4. aik..weh..kat fb kata mesti Raja Gobal ensem waktu muda
    tak ditulis kat sini pulak??
    hahaha

    ReplyDelete