Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Tuesday, December 28, 2010

Alahai pensel warna

Go to fullsize image
Bila tengok iklan zakat yang pasal pensel warna , teringat masa budak-budak dlu =)
Masa kecik2, hmpr setiap bulan atau 2 bulan sekali, msti beli pensel warna,, Tapi  , my favourite colour pencil tentu-tentulah STEADLER LUNA !
Go to fullsize imageGo to fullsize image
Tapi , yang masih segar dalam ingatan ini adalah masa umur saya .. emm, bpe tahun yea ?6 tahun atau 7 tahun.. dh tak ingat dah..
mase tu pegi Makro .. sekrang makro da tak de..
tesco ipoh plak amik alih ,.

Asal g metro je, msti cari colour pensel , .pastu terjumpa la colour luna yang 48 colours.., dalam satu beg .
Ingatkan ada 24 colour yg darab due., sbb tu la fikir, boleh bagi separuh... adk dpt separuh , saya dapat separuh ..
rupa-rupa2nya,, dalam beg tu ada 48 warne yang berlainan... aisemen, geramnye ! haha !
Pastu petang tu jugak, Afiqah datang umah saya.. Saya dengan bangganya , tunjukkan kat fiqah yang saya ada pensel warne baru ! 48 warne yg berlainan plak tuh ! huhu !
Saya : Tengok ni, kita ada banyak colour pencil . yang ni colour ni.. yang ni colour ni..Haa.. kita ni pakar warna.. kita tau je ini warna ape...
Fiqah : (smbil angguk2 ) .. yg ni warna apa ?
Saya : (menerangkan warna yg ditunjukkan fiqah )

haha! dialog nye tak ingat mcm mana, tapi situasi nya mcm tu la~
hehe , .commelll la~!!!
saje je nak perasan comel =D

sekarang ni, kalau tgk pensil warne pun da tak de nafsu nk beli.. kalau tak, masa kecik2 dlu,, huhhh... bpe byk kali daa beli...

Budak-budak suka sangat colour2 kan ? Rasanya mgkin sbb budak2 suka tgk suka warna-warni , kn? =D
saya sendiri pun tak ingat kenapa saya suka colour pencil dlu ! huhu !

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

1 comment: