Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Tuesday, December 21, 2010

Boring.,

Bila da habis spm ni ingtkan hati dapatla bersuka ria ~!! *yeaaaayyyy* ~!!
tapi.. meleset sungguh2 la jangkaan tu,. 
if these times to be compared with past times , i would rather to pick the past one...
Sebabnya., kalau masih skolah, walaupun saya akui sememangnya ada perasaan... 

HUHHH ! 
MALAS NAK PEGI SEKOLAH !! TOLONGLA! TAK MAU PEGI SKOLA ! CEPATLA HABIS SKOLA ! 

but at least,, I can actually feel the excitement ( not that much  ) of going to school.. I get to see my friends almost everyday, chatting with them with loads of jokes & cheers !  yeaa, at least I know that I got something which can be done for this whole year . , hahh.. as time passes by , my SPM is now finally over.. , well, this is the moment which I have waited after thousands of days , hundreds of weeks ! couple of years..,hahh !!Surprisingly,  I'm so in love to be in school ,,. 
For the time being, I am now sitting at home doing nothing much .. How bored I am now.. I am planning to go for a part time job ,. 
Dah la PLKN pun tak dapat.. kalau dapat kan bagus.. alangkah indahnyea ! 
yea,, saya tau, ramai yg tak mau PLKN , takut hitam la, buang masa la,. 
cube la korang fikir, drpd saye kt cni nie, .. ='( .. 

Xpe la.. sememangnya,, terlalu banyak hikmah buat kita semua.. Percayalah ;

ALLAH LEBIH TAHU YANG TERBAIK BUAT HAMBANYA.. 
Emm, memandangkan saya nie, bukan la seorang yg berpendirian tetap, yg dimana, dulu saya asyik kutuk2 yg SEKOLA AMAT MEMBORINGKAN !! Tapi sekarang ? 
Tapi kan, hehe, andai diberi pilihan lagi, sama ada nk g skolah ke  , atau nak keadaan sekarang ? 
saya akan pilih ; 

nk pergi skola, tapi tak payah belajar !! hehehehe, =D 

tapi, nama pun skolah kan ?  tempat menimba ilmu !
jadi, tak pe la,. saya lebih akan memilih keadaan sekarang.. kalau tak kerja pun , tak pe lah ,
saya akan menunggu result spm ,,, ,

Hmm,. sekarang nie pun, saya banyak belajar masak .. saya nk cuba masak makanan yg saya suka dan agak susah.. , sbb, sekarang nie la masanye nak blajar masak .. mmg saya suka sangat masak ,! 
tp , stakat mengisi masa dengan memasak pun boring jugak.. lame2, saya jugak semakin gemuk nnt, sbb terlalu obses nk masak ,. 
Ahh.. ! tunggu dan lihat ! bulan 1 masa untuk
MELAKUKAN
TRANSFORMASI !
1 JANUARI, MENJANA TRANSFORMASI !!

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

2 comments:

  1. nape blog xde button "like" ha???
    like sgt.sgt!!!

    ReplyDelete
  2. fadzilahh !! thank you !!
    i like u even more !!!!
    hehe..mmmuuaahhh~!!!

    ReplyDelete