Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Jum tengok2 ^_^

Friday, November 25, 2011

Excited!! Langkah pertama ke arah mendapatkan lesen memandu! hehe

Rabu, 23 Nov 2011 :) , Episod 1!

Assalammualaikum korang ;)
Hari ini aku pergi ceramah 5 jam di Pusat Latihan Memandu City Ipoh di Simpang Pulai ^_^
Aku ambil lesen ni dengan agent.. namanya Pak cik Mansor :) Dia la yang ambil n hantar aku kat rumah;. Kebetulan..Rumah dia row blakang rumah aku je .. hehehh.., Aku kenal Pak Cik ni drpd Afiqah..sbb aku dah lama ada hasrat nak belajar memandu..dari dulu lagi..tapi..belum ada kesempatan lagi...geraamm...





Tak pelaa.. Allah tau yang terbaik.,kan ? =D
Biasanya.,orang cakap.,dengan 5 jam kursus adalah sangat membosankan..tp..pada aku...tidak..sebab..aku ada kawan yang teman...siapa lagi kalau bukan Adilah!! hehehe... Kami byk gelak2..sbb tak dpt tumpu perhatian sangat..sebaab ktorang duk belaaaakaaaaaang sekali! hehe.. tp..best! haha ^o^
Mungkin..Kalau aku amik earlier., aku takkan dpt g dgn adilah,kan ? Terima kasih, Allah..Kau tahu segalanya =)



Jadi.,rutin harian kami sepanjang proses nk dapatkan lesen ni.,
Pakcik Mansur akan ambil aku kt rumah dlu kul 8.,Kemudian.8.15 kami akan ambil adilah di rumahnye di Bandar Botani..dan kami akan terus ke simpang pulaii.. mudahkan? =D . sekali terus je..hehe..

Itu je dulu buat masa nie.. hehe,..tataa! wslm.

Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

No comments:

Post a Comment