Dunia ibarat NERAKA bagi orang mukmin tetapi SYURGA bagi orang kafir

Thursday, November 3, 2011

Munirah tag saye..saye tag orang balik..hehehehh..

Salam ;D

Hmm.. saya tak faham sangat benda ni untuk ape.. tp disebabkn ada kawan sy tag sy.., sy pun kene buat balik benda yang sama.. hurmm.. mmg tak faham benda ni untuk apa... tapi tak pe la.. mungkin best kut benda nie ? haha.., okayy.. lets continue this..

These are the rules :


1. Must follow this rules.
2. Post 11 things about themselves in their post.
3. Answer the questions that those tagger set for you in their post, and creat new question for people you tagged to answer.
4. Have to choose 11 people to tag them in your post.
5. Don't forget to go to their page and tell them.
6. No tag back (!)
7. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY.
(a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY ) have tagged 11 people

Rule number 2 ;) 

11 tentang ku : 
  • Seorang yang membosankan.. selalu tak tau apa nak buat.Aku ni sangat perahsia jugak sebenarnya..banyak pasal aku yang kawan2 tak tau.. 
  • Kadang2 suka sangat jalan..sampaikan kalau da keluar..rasa mcm nk balik 12 tgh mlm je..kalau overdue pun takpe.. kdg2 suka duk umah lagi dan tgk dvd best2... pastu makan n makan n makan.. huuhuuuu~!!enjoy gle.. :P
  • Suka sangaaaaat + rajin jgkla nk masak..kadang2 rasa masakan aku tu da mcm layak nk bukak kedai..tp..most of the time., aku rasa mcm aku la tukang masak ter-teruk di dunia ~!! masak pun lambat..dkt 3 jam..kdg2.., tak sedar da kul 2 lebih..huaahhaa..
  • hangat2 tahi ayam. That's a fact of Nurul Amirah. My close friends know bout this for sure. 
  • I love eating~! I eat a lot~! Aku la jaguh makan..huahh2.., sungguh..tak pcaya.,tanyela kawan2 aku..sbb tu aku tak cantik..hahahaha~! 
  • Aku tak pandai bergaya. Aku rasa aku ni mcm 'LAME" je.. Seriously., aku tak tau nape dgn aku nie ='( ..oh yea..aku suka purple! putih!
  • Aku tak suka la buat kawan2 aku rasa tak selesa dgn aku.. Aku lebih sanggup rasa tak selesa supaya diorang selesa.., aku tak tau nape aku mcm ni..aku nk jd mcm orang lain..tegas.. tp.. hmm.. ntah..aku tak boleh la..aku takut kawan2 aku tak suka kat aku.. 
  • Aku ni seorang yang TAK berkeyakinan tinggi,. Tapi..sekali kalau ada keyakinan tu.. tinggi melambung.. pastu..drop balik.. haha..aku mmg mcm tu.. 
  • PALING PENTING.. AKU TAK DA CITA2 !! AKU TAK TAU APA AKU NAK JADI ! !! AKU TAK TAU NAK KERJA APA !!! AHHH!!! TOLONG!! PARENTS AKU TAK PERNAH TEKANKAN KAT AKU SUWH JD APA..DAN SEKARANG..AKU TAK TAU !! 
  • Aku selalu tak puas hati.. setiap yg aku buat.., ada je yang tak kena.. ='( ..pastu.. aku akan menyesal..tahun ni aku tak da baju raya ., sebab aku ni choosy sangat..bukannya aku nk jd mcm ni..tp., dah aku mmg selalu tak puas ht.. pdhal..satu greentown aku da pusing..tak da satu pun yang hati aku terbukak.., last2nye.aku pakai baju KELAS aku !!! aku menyesal!! 
  • Aku tak da boyfriend..Aku tak nak ada boyfriend waktu sekarang..lebih suka dengan perasaan tertunggu2., hehehh., dan pada aku..single lg better sbb, we are free ! tak da sape nk kongkong kita., kita bebas nak.....hehehe...dan..aku rasa kalau aku couple sekarang., mcm2 masalah yang akan timbul., kredit pun slalu hbs.,kasih sayang pun makin kurang dari masa ke masa..ble da kawin..rasa cinta makin pudar.. masa habis..tp ada satu yang bertambah2.., DOSA..haha ., yang aku tau.. bercinta dengan Allah lah yang terbaik.. Dia pencinta yang hebat ;) 
These are the questions from a friend of mine ;) 
MY QUESTIONS
1.Who is your best friend forever?One only.
InsyaAllah..,she'll be 
NUR ADILAH BINTI IBRAHIM. 
We knew each other since our first day in primary school which means when we were 7 years old. :D , 
till now., we are fated to be in the same university., and alhamdulillah.,we are not just fated to be in the same center for foundation studies in Uia..,butwe are also staying in the same room . Yes..we are now roommates :) We sleep,study,eat,pray,basuh baju,play,go to class....TOGETHER..alhamdulillah..I love her so much.. ;) 
2.If you have 5 million cash in your hand,what would you do??
Nak belikan van yang besar dan selesa dan dihadiahkan kepada pusat anak2 yatim., dan ada driver skali.,dan bawak mereka jalan ke tempat yang mereka nak pegi =D ,pastu., nak belikan diorang pakaian yang selesa dan diorang suka dan direhai Allah..insyaAllah ;) .dan...hehehehe..adalaa..
Nak bawak mama n ayah n adk2 sama2 pegi umrah n haji..pastu.., nk renovate sekeliling rumah., bia tak dapat parking kereta sekalipun., nk bagi rumah besaaaar untuk mama n ayah.., supaya..bila anak2 diorang da besar nanti..dan diorang ada cucu2., ktorang akan masih berbahagia kat rumah tu dan insyaAllah..terus bahagia di TAMAN MAJU RAPAT tu.. pastu..nk buat mcm taman yang indah kat tepi rumah..waa...hehehehe..insyaAllah..
Nak bantu orang Islam di Malaysia..dan insyaAllah..seluruh dunia.. AMIINN..Mudah2an.., tercapai cita2 ni..
3.What do you think about love?
Love is universal.., The precious love.,one and only love..is only for Allah..and His messenger.. Muhammad S.A.W..
I want to love and be loved by someone who loves Allah so much.. <3
4.What makes you are different with your friends?
I am different from anyone.. I am weird.. I have duo personalities. In fact., I have so many personalities. Sometimes., I become lost that I don't know who I am.. 
5.Which movies do you like the most?
Titanic of course <3 
6.Had you falled in love before?With who?
Haha..Shhhhh...after all..it is a secret between me and Him.. 
7.How many languages do you know?Name it.
I know 3 languages..but I'm not so good at it. Still trying to improve my English. Alhamdulillah., I got an exemption for my english placement test! Weeeee!! this means., I wouldn't have to attend any english class which takes up 9 hrs in a week!! the longest contact hour  of all .. Alhamdulillah..
The third language? haha.. it would be INDONESIA..heheheh.., 
8.What is the most important in your life?
Islam dan keimanan dan ketaqwaan.  
9.Give me 3 things that you love the most?
dari sudut agama :
1.Allah. 2.Muhammad. 3.Islam..
dari sudut dunia:
1.Ilmu dunia akhirat. 2. Cinta 3. Hp & lap top.. 
10.What is your reaction when one boy come to you and he says that he likes you?
Alhamdulillah~! HAPPY and would feel so grateful  =D  !! hahaha.. ;)
11.When you feel so stress,what would you do?
My mood swings easily n., turn on my lap top., and start online..
most important thing that I would do is preserve everything to Allah..Dia tau segala2nya..

MY QUESTIONS FOR THE PEOPLE WHOM I TAG.
I'll ask later..gtg ! 



Okay tak? Kalau okay, tekanlah button 'LIKE' yea :) Terima kasih sudi membaca ^_^

1 comment:

  1. Siapa Nur Adilah binti Ibrahim tu?

    ReplyDelete